Бадамлянхуа

"Уйдамтгай" зангаас ангижрах 6-н дадал

Нэг их сайхан урам ороод, эхлүүлсэн хэрнээ удалгүй "уйдаад" хойш тавих үе байдаг. Уг нь өөрт ч, өрөөлд ч хэрэгтэйг нь мэдэж байгаа хэрнээ, өдөр бүр хийгээд үргэлжлүүлж авч явж чадахгүй өөрийгөө чамлахаас өөр аргагүй.

Японд байх "Хүний үйлдлийг шинжиж зохицуулах судалгааны төв"-ийн дарга Ишида овогт Жюн болохоор өөрийгөө тэгж чамлах нь буруу гэж үздэг аж. Зүгээр л, эхэлснээ хаялгүй аваад явах "АРГА" гээчийг сонсоогүй л өдийг хүрснийх гэнээ.

Тэр арга нь юу вэ гэвэл, өөрийгөө эхэлсэнтэйгээ "дөнгөлөх" 6-н дөнгөөс бүрдэх аж.

  1. Ойрын зорилтоо тодорхойлох
  2. Үйлдлээ хийх явцдаа хянах
  3. Амжилт олоход дөхөм болгох үйлдлээ олшруулах
  4. Тэр үйлдлийг нь хийлгэхгүй байгаа өөр үйлдлийг олж болих
  5. Байнга "Сэтгэлээрээ дэмжиж байгаа шүү" гэж хэлээд өгдөг хүнтэй болох
  6. Өөрийгөө мэрийлттэй байж сая эдэлдэг "Урамшуулал" бэлдэх
гэсэн "дөнгүүд" нь таниас "Шантрамтгай" гэсэн цолыг аваад хаячих нь.

Нэг эхлүүлсэн хэрнээ дуусгалгүй дундаас нь хаясан зүйл таньд байгаа бол дээрх "дөнгүүд"-ийг туршаад үзээрэй. Хүн бага багаар хийгээд ирсэн зүйлээ нэг мэдэхэд дадал болсоныг анзаардаг шүү дээ.


Интернэт дэх хаяг: http://hidarinrihojinkai.hida-ch.com/e106799.html

Япон хэл дээрх бүрэн эх: 脱・三日坊主


 何かをやろうと意気込んで始めてみたものの、三日と持たずに、長続きしないことがあります。そのような時、<本当に自分は意志が弱いな>と、自己嫌悪【じこけんお】に陥ってしまうものです。

 行動科学マネジメント研究所所長の石田淳【いしだじゅん】氏は、「三日坊主に終わるのは、意志が弱いからではない。続ける仕組みを知らないからだ」と言います。

 その仕組みについて、
1.小目標を設定する 
2.行動を計測する 
3.ゴールを目指すための、ターゲット行動を増やす 
4.目的の行動を妨げるライバル行動を減らす 
5.周りにサポーターを作る 
6.自分への報酬を用意する、の6点を挙げています。

 Aさんは、これまで体質改善による減量をしてきましたが、長続きしませんでした。しかし、「続ける仕組み」を知り、減量プログラムを自らに課し、一日の運動時間を決めて、〇と×を手帳に記録するようにしました。

 家族のサポートと応援もあり、三日坊主どころか二年を経た現在、Aさんは「ズボンのサイズが小さくなった」と、自信に満ちています。


今日の心がけ◆続けるための工夫をしましょう

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Манайхаар зочилсон -н зочиндоо хүслийн дээдийг бэлэгдэе!